- ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Μαθησιακές Δυσκολίες / Δυσλεξία:
Βοηθήστε το παιδί σας να οργανωθεί: Καθορίστε ένα ημερήσιο πλάνο μελέτης και ελεύθερου χρόνου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌταν το παιδί δεν θέλει να μελετήσει
Πολλοί γονείς δίνουν καθημερινή μάχη για να κάνουν τα παιδιά τους να μελετήσουν για το σχολείο. Κάποια παιδιά αρνούνται να κάνουν τις εργασίες τους. Άλλα υποστηρίζουν ότι δεν έχουν κάτι να διαβάσουν, αλλά, όταν έρχεται ο έλεγχός τους, γίνεται ξεκάθαρο ότι δεν διάβαζαν τα μαθήματά τους.
Οπότε, γιατί η μελέτη είναι τόσο δύσκολη; Σύμφωνα με την Janet Lehman, MSW, ένας βασικός λόγος είναι επειδή τα παιδιά δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν στο σπίτι. Στο σχολείο δεν υπάρχουν πολλοί περισπασμοί. Η μάθηση είναι δομημένη και οργανωμένη και όλοι οι μαθητές είναι συγκεντρωμένοι την ίδια στιγμή. Αλλά όταν το παιδί έρχεται στο σπίτι, ο εγκέφαλός του αυτόματα μπαίνει σε ρυθμό «ελεύθερης ώρας». Στο μυαλό του, το σπίτι είναι ένα μέρος για να χαλαρώσει, να τσιμπήσει κάτι, να ακούσει μουσική και να παίξει. Τα παιδιά απλώς δεν βλέπουν το σπίτι ως ένα μέρος για να δουλέψουν μελετώντας.
Αν η δυσκολία να κάνετε το παιδί σας να μελετήσει είναι μέρος ενός μεγαλύτερου μοτίβου εναντιωματικής συμπεριφοράς, τότε το παιδί αντιστέκεται για να κερδίσει εξουσία πάνω σε εσάς. Σκοπεύουν να κάνουν αυτό που επιθυμούν όταν το επιθυμούν και η μελέτη γίνεται απλώς άλλο ένα πεδίο μάχης. Και, όπως και σε οποιοδήποτε άλλο πεδίο μάχης, οι γονείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν τακτικές που οδηγούν σε επιτυχία ή σε αποτυχία.
Ανεξαρτήτως από το λόγο για το οποίο το παιδί σας δεν κάνει τα μαθήματά του, ας έχουμε κατά νου ότι το να μαλώνουμε γι? αυτό είναι μια χαμένη συνθήκη και για τα δύο μέρη. Θα καταλήξετε εκνευρισμένοι, θυμωμένοι και εξαντλημένοι και το παιδί σας θα έχει βρει ακόμα έναν τρόπο να πατάει τα ευαίσθητα κουμπιά σας. Ή, ακόμα χειρότερα, θα καταλήξει να μισεί το σχολείο και τη μάθηση.
Ένα μεγάλο μέρος του να κάνετε το παιδί σας να κάνει τα μαθήματά του βρίσκεται στη δόμηση ενός συστήματος, ώστε το παιδί σας να αντιμετωπίζει τη μελέτη ως ένα φυσιολογικό μέρος της ζωής στο σπίτι. Άπαξ και το δεχθεί αυτό, έχετε ήδη κερδίσει τη μισή μάχη. Έτσι, οι πρώτες συμβουλές που παρουσιάζονται παρακάτω είναι σχετικές με τη δόμηση αυτού του συστήματος. Αν το σύστημα στηθεί σωστά, τα πράγματα τείνουν να κυλούν πιο εύκολα.
Δομήστε το σύστημα με το παιδί σας σε μια χρονική στιγμή που τα πράγματα είναι ήρεμα και ευχάριστα κι όχι σε μια στιγμή αντιπαράθεσης. Πείτε στο παιδί σας ότι θα προσπαθήσετε κάτι διαφορετικό με τη μελέτη από την αρχή της επόμενη εβδομάδας που θα κάνει τα πράγματα καλύτερα για όλους. Έπειτα εξηγήστε το σύστημα.
Δομήστε το απόγευμα για μελέτη
Όταν το παιδί σας επιστρέφει στο σπίτι, πρέπει να υπάρχει δομή και ένα πρόγραμμα για κάθε απόγευμα. Προτείνετε να καταγράψετε το πρόγραμμα και να το αναρτήσετε στο ψυγείο ή σε κάποιο κεντρικό σημείο του σπιτιού. Τα παιδιά έχουν ανάγκη να γνωρίζουν ότι υπάρχει η ώρα του φαγητού, η ώρα της μελέτης και επίσης ελεύθερος χρόνος. Και θυμηθείτε ότι ο ελεύθερος χρόνος ξεκινά αφού ολοκληρωθεί η μελέτη.
Η ώρα της μελέτης πρέπει να είναι ώρα ησυχίας σε όλο το σπίτι. Τα αδέρφια δεν πρέπει να είναι στο διπλανό δωμάτιο βλέποντας τηλεόραση ή παίζοντας βιντεοπαιχνίδια. Ο σκοπός είναι να εξαλειφθούν οι περισπασμοί.
Ακόμη κι αν το παιδί σας δεν έχει διάβασμα ένα απόγευμα, η ώρα της μελέτης πρέπει ακόμα και τότε να σημαίνει «όχι τηλέφωνο και όχι ηλεκτρονικά». Αντ? αυτών το παιδί σας μπορεί να διαβάσει ένα βιβλίο ή ένα κόμικ στο δωμάτιό του ή να δουλέψει πάνω σε μια εργασία που πρέπει να παραδοθεί σε κάποιο διάστημα. Η συνέπεια στην τήρηση της δομημένης ώρας μελέτης είναι σημαντική για να δημιουργηθεί η συνήθεια της μελέτης.
Ξεκινήστε τη συνήθεια της μελέτης νωρίς
Αν τα παιδιά σας είναι μικρά και δεν έχουν ακόμα διάβασμα στο σπίτι, ορίστε ένα χρονικό διάστημα ησυχίας κάθε απόγευμα, οπόταν το παιδί σας μπορεί να διαβάσει ή να κάνει κάποια διδακτική δραστηριότητα. Αυτό θα βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν ότι η ώρα ησυχίας και μελέτης είναι μέρος της καθημερινότητας στο σπίτι. Αυτή η συνήθεια θα ανταμειφθεί, όταν ξεκινήσει το πραγματικό διάβασμα.
Χρησιμοποιήστε ένα δημόσιο μέρος για διάβασμα
Για πολλά παιδιά, το να τα στέλνουμε στο δωμάτιό τους για να διαβάσουν είναι λάθος. Πολλά παιδιά χρειάζονται την παρουσία των γονιών για να παραμείνουν εστιασμένα και πειθαρχημένα. Επίσης, χρειάζονται να είναι μακριά από τα πράγματα που έχουν στο δωμάτιό τους και μπορούν να τους αποσπάσουν την προσοχή.
Εσείς γνωρίζετε το παιδί σας καλύτερα. Αν πιστεύετε ότι δεν θα είναι αποδοτικοί στο δωμάτιό τους, επιμείνετε να δουλέψουν στο τραπέζι της κουζίνας ή σε κάποιο άλλο δωμάτιο όπου μπορείτε να τα παρακολουθείτε και υπάρχουν λιγότεροι περισπασμοί.
Αν κάνουν τα μαθήματά τους στο δωμάτιό τους, η πόρτα πρέπει να είναι ανοιχτή και θα πρέπει να τους ρίχνετε μια ματιά περιοδικά. Απομακρύνετε το τηλέφωνό τους, το laptop και γενικότερα τα ηλεκτρονικά από το δωμάτιό τους, ενώ μελετάνε. Εν ολίγοις, πρέπει να ξεφορτωθείτε τους πειρασμούς και τους περισπασμούς.
Κάνετε διαλείμματα
Πολλά παιδιά κουράζονται κατά τη διάρκεια της μελέτης και τότε αρχίζουν να αντιδρούν. Αν το παιδί σας μελετάει για μια ώρα, επιτρέψτε ένα πεντάλεπτο διάλειμμα κάθε μισή ώρα, ώστε να μπορεί να σηκωθεί, να τσιμπήσει κάτι και να τεντωθεί λίγο. Αλλά μην επιτρέπετε ηλεκτρονικά κατά το διάλειμμα αυτό, επειδή είναι μεγάλος περισπασμός.
Τηρήστε το χρόνο του διαλείμματος και βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας επιστρέφει στη μελέτη του εγκαίρως.
Ενθαρρύνετε το παιδί σας, όταν απογοητεύεται. Είναι αποδεκτό να πείτε «Ξέρω πως το νιώθεις σαν αγγαρεία, αλλά σκέψου αυτό: όταν τελειώσεις με τη μελέτη, όλο το υπόλοιπο απόγευμα θα είναι δικό σου» ή «Κοίτα, αν κάνεις τα μαθήματά σου όλη την εβδομάδα, θα έχεις όλο το σαββατοκύριακο στη διάθεσή σου να κάνεις ό,τι θέλεις».
Δείξτε κατανόηση και συμπόνια στο παιδί σας. Πόσοι από εμάς πραγματικά απολαμβάναμε τη μελέτη κάθε απόγευμα; Είναι δουλειά, απλά και καθαρά. Αλλά το παιδί σας θα ενθαρρυνθεί, όταν βλέπει το αποτέλεσμα της μελέτης του στα διαγωνίσματα και τους βαθμούς του.
Βοηθήστε το παιδί σας να ξεκινήσει τη μελέτη
Κάποια παιδιά δυσκολεύονται να ξεκινήσουν τις εργασίες τους. Μπορεί να νιώθουν ότι ο όγκος είναι τεράστιος ή να μην ξέρουν από πού να ξεκινήσουν. Ή η εργασία να φαίνεται πολύ δύσκολη. Στην περίπτωση αυτή μπορεί να είναι ωφέλιμο να καθίσετε με το παιδί σας για τα πρώτα πέντε λεπτά, ώστε να το βοηθήσετε να ξεκινήσει. Ίσως να το βοηθήσετε με το πρώτο πρόβλημα μαθηματικών ή να βεβαιωθείτε ότι κατανεί την εργασία. Αυτό δε σημαίνει ότι θα κάνετε εσείς την εργασία του, απλώς είναι μια βοήθεια για να αρχίσει να δουλεύει μόνο του.
Κυριακή βράδυ
Ο τρόπος με τον οποίο δομείται το σαββατοκύριακο είναι ότι το βράδυ της Κυριακής είναι βράδυ «καθημερινής» και όχι η Παρασκευή. Με τον τρόπο αυτό, αν το παιδί έχει μελέτη για το σαββατοκύριακο και έχουν κάνει τα μαθήματά του όλη την προηγούμενη εβδομάδα, έχει το βράδυ της Παρασκευής και του Σαββάτου ελεύθερο και μπορεί να κάνει τα μαθήματά του το βράδυ της Κυριακής.
Αν έχει κάποια εργασία ή κάτι χρονοβόρο να κάνει το Σαββατοκύριακο, μπορείτε να βοηθήσετε το παιδί σας να διαχειριστεί το χρόνο του. Μπορεί να χρειαστεί να αφιερώσει λίγο χρόνο το Σάββατο ή το πρωί της Κυριακής. Αλλά πέρα από αυτό, το παιδί πρέπει να έχει ελεύθερο το σαββατοκύριακο, όπως και οι ενήλικες.
Το σαββατοκύριακο δεν ξεκινά μέχρι να ολοκληρωθεί η μελέτη που δεν έχει ολοκληρωθεί
Αν το παιδί σας «χρωστάει» κάποια εργασία, το σαββατοκύριακό του δεν ξεκινά μέχρι αυτή να έχει ολοκληρωθεί. Με άλλα λόγια, το απόγευμα της Παρασκευής είναι απόγευμα μελέτης, αν οι εργασίες που είχε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Αυτό είναι μια ιδιαίτερα αποτελεσματική συνέπεια για τα παιδιά, επειδή τους δημιουργεί κίνητρο να τελειώσουν τις εργασίες τους. Κάθε λεπτό που περνάνε διαβάζοντας είναι ένα λεπτό που θα μπορούσαν να παίζουν ή να το περνάνε με τους φίλους τους.
Αν μπορέσετε να τηρήσετε τον κανόνα αυτό και να διαχειριστείτε τις διαμαρτυρίες τους, την επόμενη εβδομάδα οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί στην ώρα τους.
Κάντε τη μελέτη υψηλότερη προτεραιότητα από τις δραστηριότητες
Τα παιδιά έχουν πολλές εξωσχολικές δραστηριότητες και αυτό είναι κατανοητό. Αλλά η προτεραιότητα είναι πάντα η μελέτη. Σύμφωνα με την Janet Lehman, MSW, αν η μελέτη δεν ολοκληρωθεί τη Δευτέρα, τότε το παιδί δεν πρέπει να πάει στο ποδόσφαιρο την Τρίτη. Είναι αποδεκτό να χάσει μια ή δυο προπονήσεις.
Μπορείτε να πείτε: «Η συμφωνία είναι η εξής: Δεν θα πας σήμερα για ποδόσφαιρο. Πρέπει να κάνει τα μαθήματά σου πρώτα.» Κι αν το παιδί σας απαντήσει πως, αν δεν πάει για προπόνηση, θα τον διώξουν από την ομάδα, μπορείτε να απαντήσετε: «Τότε ας σιγουρευτούμε ότι τα μαθήματά σου έχουν γίνει. Αλλιώς δεν θα πας για προπόνηση. Είναι τόσο απλό.»
Χρησιμοποιήστε ανταμοιβές για τη μελέτη και όχι δωροδοκίες
Τα περισσότερα παιδιά αντλούν ευχαρίστηση από τις καλές βαθμολογίες και την ολοκλήρωση των εργασιών τους και στοχεύουν σε αυτό. Παρ? όλα αυτά, είναι σημαντικό να ενισχύουμε τη θετική συμπεριφορά και αυτό μπορεί να σημαίνει να προσφέρουμε κίνητρο για την καλή βαθμολογία.
Κάποιοι γονείς δωροδοκούν τα παιδιά τους αντί να τα επιβραβεύουν για την καλή δουλειά που κάνουν. Υπάρχει μια λεπτή διαφορά. Η επιβράβευση είναι κάτι που δίνεται μετά από το επίτευγμα. Η δωροδοκία είναι κάτι που δίνεται στο παιδί μετά από διαπραγμάτευση μαζί του για κάτι που είναι ήδη δική του υποχρέωση.
Αν δωροδοκήσετε το παιδί σας να κάνει τα μαθήματά του ή να κάτι που είναι δική του ευθύνη, τότε το παιδί θα μάθει να περιμένει κάτι επιπλέον απλώς επειδή συμπεριφέρεται όπως πρέπει. Οι δωροδοκίες υπονομεύουν τη γονεϊκή εξουσία, καθώς τα παιδιά μαθαίνουν ότι μπορούν να πάρουν πράγματα από εσάς απειλώντας με κακή συμπεριφορά.
Η κατάλληλη γονεϊκή αντιμετώπιση, όταν το παιδί δεν είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του, είναι οι συνέπειες, όχι η δωροδοκία.
Χρησιμοποιήστε αποτελεσματικές συνέπειες
Όταν παρουσιάζετε τις συνέπειες, βεβαιωθείτε ότι είναι αποτελεσματικές. Τι κάνει τις συνέπειες αποτελεσματικές; Μια αποτελεσματική συνέπεια δίνει κίνητρο στο παιδί σας να έχει καλή συμπεριφορά. Διδάσκει στο παιδί να επιλύει προβλήματα και του δίνει τις δεξιότητες που απαιτούνται για να είναι επιτυχημένο.
Μια αποτελεσματική συνέπεια μπορεί να είναι η ακόλουθη: «Αν ο μέσος όρος στον έλεγχό σου είναι κάτω από 7, δεν θα μπορείς πλέον να μελετάς στο δωμάτιό σου, αλλά θα μελετάς στην κουζίνα μαζί μου, ώστε να βεβαιωθούμε ότι μελετάς σωστά. Αν μελετάς σωστά, ο βαθμός σου θα ανέβει πάνω από 7.» Για ένα παιδί που προτιμά να μελετά στο δωμάτιό του, αυτή είναι μια αποτελεσματική συνέπεια.
Μια άλλη αποτελεσματική συνέπεια μπορεί να είναι η εξής: «Αν επιλέξεις να μην κάνεις τα μαθήματά σου κατά την ώρα της μελέτης, θα χάσεις την ώρα του παιχνιδιού με τα ηλεκτρονικά απόψε. Αύριο, θα έχεις την ευκαιρία να παίξεις ξανά.» Και την επόμενη μέρα, το παιδί σας θα προσπαθήσει και πάλι να κερδίσει το χρόνο με τα ηλεκτρονικά. Οι βραχυχρόνιες συνέπειες, όπως αυτές, είναι πολύ αποτελεσματικές. Μην αφαιρείτε από το παιδί κάτι που του αρέσει για περισσότερο από μια μέρα, καθώς έτσι το παιδί δεν θα έχει κίνητρο για να τα πάει καλύτερα την επόμενη φορά.
Προετοιμαστείτε να αφήσετε το παιδί σας να αποτύχει
Η αποτυχία πρέπει να είναι επιλογή και μερικές φορές πρέπει απλώς να αφήσετε το παιδί σας να αποτύχει. Οι γονείς συχνά βλάπτουν τα παιδιά τους, όταν τα θωρακίζουν από τις συνέπειες των πράξεών τους. Αν το παιδί σας επιλέγει να μην μελετήσει αρκετά και παίρνει χαμηλό βαθμό, αυτό είναι φυσική συνέπεια της συμπεριφοράς του. Και πρέπει να βιώσει τη δυσφορία που έπεται ως αποτέλεσμα.
Για να είμαστε ξεκάθαροι, αν εμπλακείτε και προσπαθήσετε να πείσετε τον δάσκαλο να αλλάξει τον βαθμό, το παιδί θα πάρει το λάθος μάθημα. Το παιδί σας τότε θα μάθει ότι αν τα κάνει «θάλασσα», ο μπαμπάς και η μαμά θα τακτοποιήσουν το ζήτημα. Και δεν θα μάθει ποτέ γλώσσα, μαθηματικά ή όποιο άλλο μάθημα δεν διάβασαν.
Σίγουρα η αποτυχία είναι ένα δύσκολο μάθημα, αλλά είναι το σωστό μάθημα όταν το παιδί σας δεν τα πηγαίνει καλά. Και δεν είναι το τέλος του κόσμου. Στην πραγματικότητα, τα περισσότερα παιδιά, αλλάζουν συμπεριφορά.
Μην μαλώνετε με το παιδί σας για τη μελέτη
Μην παρασυρθείτε σε καβγάδες με το παιδί σας για τη μελέτη. Καταστήστε σαφές το ότι αν δεν κάνει τα μαθήματά του, το επόμενο κομμάτι του απογεύματος δεν ξεκινά. Κρατήστε τη συζήτηση απλή. Θυμηθείτε ότι δεν είναι ανάγκη να εμπλακείτε σε κάθε καβγά που σας προσκαλεί το παιδί σας. Αν το παιδί αρνείται να κάνει τα μαθήματά του, τότε ήρεμα παρουσιάστε τις συνέπειες που έχετε από κοινού συμφωνήσει για την μη ολοκλήρωση της μελέτης.
Επίσης, το να προσπαθήσετε να πείσετε το παιδί σας ότι οι βαθμοί είναι σημαντικοί είναι μια χαμένη μάχη. Δεν μπορείτε να κάνετε το παιδί σας να πάρει το σχολείο όσο σοβαρά το παίρνετε εσείς. Για να κάνετε το παιδί σας να μελετήσει, εστιάστε στη συμπεριφορά, όχι στο κίνητρο. Αντί να του κάνετε κήρυγμα, απλώς τηρήστε το σύστημα που επιτρέπει στο παιδί να ολοκληρώνει τη μελέτη του. Συχνά, το κίνητρο έρχεται αφού το παιδί γευτεί την επιτυχία και το σύστημα το βοηθάει να φτάσει στην επιτυχία αυτή.
Παραμείνετε ήρεμοι, ενώ βοηθάτε το παιδί σας με τη μελέτη
Είναι σημαντικό να παραμείνετε ήρεμοι, ενώ βοηθάτε το παιδί σας με τη μελέτη του. Μην τσακώνεστε για το ποια είναι η σωστή απάντηση σε ένα πρόβλημα μαθηματικών ή για το ποιος είναι ο σωστός τρόπος να απαντήσει σε ένα τεστ γεωγραφίας. Αν εκνευριστείτε και αρχίσετε να φωνάζετε στο παιδί σας, αυτό θέτει έναν αρνητικό τόνο και δεν θα το βοηθήσει να κάνει τα μαθήματά του. Είναι προτιμότερο να απομακρυνθείτε για λίγο από το να εμπλακείτε σε διαπληκτισμό, ακόμα κι αν απλώς προσπαθείτε να βοηθήσετε.
Μπορεί ένας από τους γονείς να είναι πιο υπομονετικός και αποδεκτός από το παιδί. Αφήστε τον γονέα αυτόν να επιτηρεί τη μελέτη και μην το παίρνετε προσωπικά. Θυμηθείτε, αν δεν μπορείτε να μείνετε ήρεμοι βοηθώντας το παιδί σας ή αν βλέπετε πως η βοήθειά σας χειροτερεύει την κατάσταση, είναι καλύτερο να μη βοηθήσετε καθόλου. Βρείτε κάποιον άλλον ή μιλήστε στη δασκάλα για το πώς μπορεί το παιδί σας να βοηθηθεί και προσπαθήστε να μην κατηγορείτε το παιδί σας για τον εκνευρισμό που νιώθετε.
Η μελέτη είναι του παιδιού σας και όχι δική σας
Θυμηθείτε ότι το παιδί σας είναι εκείνο που έχει το διάβασμα. Ο δάσκαλος είναι εκείνος που τελικά θα κρίνει πόσο καλή ή κακή, πόσο σωστή ή λάθος είναι η εργασία του. Εσείς είστε υπεύθυνος για την εργασία αυτή καθ? εαυτή. Η δουλειά σας είναι να καθοδηγήσετε το παιδί σας. Μπορείτε πάντοτε να κάνετε προτάσεις, αλλά τελικά είναι η δουλειά του παιδιού σας να κάνει τις εργασίες και η δουλειά του δασκάλου να τις διορθώσει.
Γνωρίστε τους δασκάλους και τις εργασίες
Χτίστε καλές σχέσεις με τους δασκάλους του παιδιού σας. Συναντήστε τους δασκάλους στην αρχή του σχολικού έτους και κρατήστε επαφή κατά τη διάρκεια του έτους. Η σχέση σας με τους δασκάλους του παιδιού σας θα αποφέρει καρπούς, αν το παιδί σας αρχίσει να έχει δυσκολίες ή προβλήματα.
Και αν το παιδί σας έχει προβλήματα, τότε επικοινωνήστε με τους δασκάλους σε εβδομαδιαία βάση. Αν δεν παραδίδει τις εργασίες του εγκαίρως, ζητήστε από τους δασκάλους να σας στέλνουν ποιες εργασίες δεν έκανε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Μη βασίζεστε στο παιδί σας για ακριβή πληροφόρηση, αλλά αναζητήστε τη μόνοι σας.
Αυτό που θέλετε είναι να είναι το παιδί σας υπεύθυνο για τις εργασίες του και μπορείτε να το επιτύχετε αυτό μόνο αν γνωρίζετε ποιες ακριβώς είναι αυτές οι εργασίες. Επίσης, αν είστε ενήμεροι, δεν θα εκπλαγείτε όταν πάρετε τους ελέγχους.
Δουλέψτε με το παιδί σας για να φτιάξετε ένα σύστημα παρακολούθησης των εργασιών του. Προτείνεται ένα απλό, έγχαρτο ημερολόγιο, αλλά μπορείτε να πειραματιστείτε με διάφορους τύπους ημερολογίων.
Αν νομίζετε ότι το παιδί σας μπορεί να έχει κάποια Μαθησιακή Δυσκολία
Τα παιδιά επιφορτίζονται με δύσκολες εργασίες και το παιδί σας μπορεί να τις βρίσκει δύσκολες. Αν το παιδί σας δυσκολεύεται ιδιαιτέρως, μιλήστε με τον δάσκαλό του. Ρωτήστε τον αν είναι σύνηθες για ένα παιδί της ηλικίας του να δυσκολεύεται στο γνωστικό αντικείμενο αυτό.
Κάποιες φορές, ο δάσκαλος μπορεί να προτείνει αξιολόγηση για να διαπιστωθεί αν το παιδί έχει κάποια Μαθησιακή Δυσκολία. Ενώ αυτό μπορεί να είναι δύσκολο για έναν γονιό να το ακούσει, είναι σημαντικό να τις εντοπίσει, ώστε να γίνουν οι κατάλληλες αλλαγές στη διδασκαλία του παιδιού.
Συμπέρασμα
Τα περισσότερα παιδιά δεν απολαμβάνουν τη μελέτη και για κάποια θα είναι πάντα μια πάλη. Τα παιδιά έχουν διαφορετικά δυνατά σημεία και διαφορετικές ικανότητες. Η ζωή θα ήταν ευκολότερη αν όλα τα παιδιά παρείχαν στον εαυτό τους κίνητρο για να επιστρέψουν στο σπίτι, να κάτσουν και να κάνουν τα μαθήματά τους χωρίς να τους το πει κανείς. Αυτό όμως σπάνια συμβαίνει. Συνεπώς, χρειάζεται να δημιουργηθεί ένα σύστημα που είναι το κατάλληλο για το κάθε παιδί. Αυτό θα είναι πιο εύκολο για κάποια παιδιά από κάποια άλλα. Προσπαθούμε να μεγαλώσουμε παιδιά υπεύθυνα και υπόλογα για τις εργασίες τους. Και προσπαθούμε να αποφύγουμε τις λογομαχίες μαζί τους για το θέμα αυτό.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
https://www.empoweringparents.